quarta-feira, 8 de abril de 2009

BOICOZ! BOICOZ! e mais BOICOZ!

.
(imagem criada por Suso Sanmartin)

Anos há, gostava de ler esse jornal a diário. Não era tal qual eu o preferiria, mas não estava mal: era do mais decente que se podia escolher no kiosko. Mas esse tempo já onde vai... agora não é mais que um panfleto indecente, uma caricatura do que deveria ser. La Voz de su Amo, La Coz de Galicia, La Hoz de La Torre. Chega disso! Eu, como muitos outros, já estou farto. Boicoz! Nem um € para esses repunantes, pailarocos, inhorantes, féridos e duros, imbéciles e escuros, cova de canalhas, lambecús, cipaios, e papaóstias. Que se fodam os luises (White & Windy), e para o rei da torre, que vaiam preparando a guilhotina! Polo que a mim respecta, não comprarei esse cacho de lixo, não o lerei, não farei caso dos seus anunciantes. Panda de mangantes...
.

4 comentários:

Carminha disse...

Únome a ti!!
Odiosos manipuladores, caciques do carallo! Que se fodan!! Andan quentes pq non levaron un duro do concurso eólico e pensaron que ía ser como con Fraga: todo para os meus amigos! Nen un céntimo máis!

Paulodelourán disse...

Isto cada vez se pon peor. E despóis falan de Berlusconi! Pero o máis triste é que segue a ser o único xornal no rural da provincia.
Eu penso que había que ir máis alá e facer burla pública da maneira que máis se vexa deses fillos de puta.
O peor de todo é que agora séntense, e con razón, os donos do país. Imos cara unha época máis parecida á idade media que calquera outro tempo.

Sr. J disse...

Uma cousa que se pode tentar fazer é dizer-lhe ao da taberna que deixe de comprar essa porcaria de jornal e se cámbie para outro. Agora hai alguma alternativa, p.ex. o Xornal é bastante completinho, pode valer como "periódico de barra de bar", cousa para o que o Galicia Hoxe não vale. De primeiras não vai fazer caso, mas se cadra ao base de insistir remata por cambiar a suscripção... é fodido, mas igual pouco a pouco se pode ir limando a omnipresença da Coz. Claro que as alternativas também podem ir a pior (a ver qual é a linha do Xornal ou do Galicia Hoxe dnetro dum par de anos), não é singelo atopar informação decente na prensa escrita.

Gabriel disse...

Tes razón, dende que no está o meu admirado Juan José R. Calaza, La Voz perdeu toda credibilidade. Agora só me queda Blanco Valdés e a súa racional e tolerante visión da política galega e española.
Comentario con ironía, por se alguén non se decatara... ;-)