quinta-feira, 29 de setembro de 2011

Entrevista a Camilo Nogueira



Extensa conversa com o Camilo emitida o outro dia (27/09) no programa "Via V". Apresentado por Fernanda Tabarés, inclui debate com X.L. Barreiro, Carlos Príncipe e Carlos Punzón.

2 comentários:

Anônimo disse...

Outra esquerda? Onde? Non a vexo.

Vexo a esquerda domesticada, capitalista, sistémica, defensora desta Europa do capital, responsable da nosa ruína económica e identitaria.

Sr. J disse...

@Anônimo: vaia, ho, e eu que pensava que já estávamos na "ruína econômica" antes de entrar a fazer parte da Europa do capital... será Europa culpável com efetos retroativos?
Com o feliz que era eu botando-lhe as culpas da nossa marginaçom a Espanha... coitado de mim!
E da "ruína identitária" que dizer... se cadra os Séculos Escuros fôrom culpa de Bruxelas, mas o que é eu, nom o vejo...
Agora em sério: efetivamente, o Camilo nom é nengum revolucionário... e menos nesta entrevista... quem queira ler cousas mais antisistêmicas pode acudir a outras postagens do blogue, que as hai de todas as cores. Mas de todos jeitos, alcumá-lo de "domesticado" quando leva toda a vida com o mesmo discurso, nom parece mui atinado... em todo caso, "domesticado" seria alguém como Paco Rodríguez, que rematou por abraçar o reformismo autonomista que tanto criticara quando o defendia Camilo, nom che parece?